Психологічна служба
ОСВІТА:
1. Інститут підприємництва та перспективних технологій.
Спеціаліст з обліку та аудиту.
2. Львівський національний університет імені Івана Франка.
Галузь знань: Соціальні та поведінкові науки.
Спеціальність: Психологія.
ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПСИХОЛОГ:
Сприяння створенню умов для соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, формування в учнів життєвих компетентностей та цінностей, охорони психічного здоров’я, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу відповідно до цілей та завдань системи освіти.
МЕТА МОЄЇ РОБОТИ:
Збереження і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей здобувачів освіти , створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу.
ГОЛОВНІ ПРИНЦИПИ МОЄЇ РОБОТИ:
Повага до особистості, захист прав людини, почуття відповідальності, чесність та щирість по відношенню до клієнта, обачливість у застосуванні інструментів та процедур, професійна компетентність, твердість у досягненні мети та доброзичливе й безоцінне ставлення до клієнта.
ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ:
1. Діагностичний: метою діагностичної роботи є поглиблене психолого-педагогічне вивчення дитини протягом усього періоду дошкільного дитинства, виявлення її індивідуальних особливостей, розвитку пізнавальних та особистісних якостей, емоційної сфери, динаміка розвитку.
2. Корекційно-розвивальна робота: корекційно – розвивальна та відновлювальна робота має на меті сприяння повноцінному психічному та особистісному розвитку дитини.
3. Консультативний напрям: консультування усіх учасників освітнього процесу, допомога клієнтові в усвідомленні його проблеми та в пошуку шляхів і способів її якнайскорішого розв'язання.
4. Психологічна просвіта: просвітницька робота практичного психолога пов’язана з повідомленням необхідних психологічних знань тим, хто в першу чергу їх потребує – батькам, вчителям, учням, працівникам соціальних служб та іншим з метою того, щоб люди усвідомлювали цілі, завдання і можливості соціально-психологічної служби, дізнавались, які проблеми вони можуть розв’язати за допомогою психолога, уявляли, до кого саме їм слід звернутися.
5. Організаційно-методична робота. Протягом року психолог приймає участь у роботі шкільної Ради профілактики, методичного об’єднання психологів міста.
ПОРАДИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ЛЗШ №43
Дислексія і дисграфія – хвороби творчих дітей.docx
Поради батькам першокласника.docx
Практичні поради для батьків щодо навчання вдома.docx
Як допомогти гіперактивній дитині.docx
РЕКОМЕНДУЄМО:
Чудовий посібник для дітей "Супергерої безпеки" у якому містяться рекомендації для батьків, як підготувати дітей до можливих надзвичайних ситуацій.